torsdag den 18. marts 2010

A Cup of Tea




Styling & photos: Joan's Country Living (Copyright)


Fotos taget for nogen dage siden: En kop te og lidt påskeæg. Dejligt - efter en gåtur i det kolde vejr. Nyder stadig synet af mine ranunkler på sofabordet. Her til morgen er der bare fuglesang i haven. Skønt...

A few days ago: A cup of tea and some easter eggs. Nice - after a walk in the cold weather. Still enjoying the sight of my Ranunculus at the coffee table. This morning I can hear the birds in the garden. Lovely...


Ha' en god dag/Have a nice day


JOAN

4 kommentarer:

  1. Hej, hvor ser det hygligt ud;)
    God dag til dig også!
    Knus; Heidi

    SvarSlet
  2. Meget stemningsfyldt, elsker dit Toile tapet!
    Dejligt at solen skinner, ikke?

    Knus Helle

    SvarSlet
  3. Tusind tak , Helle. Jeg må jo være ærlig og sige, at mit Toile er noget fint, let stof, som er hængt op midlertidigt ;o) Jeg er også vild med det mønster...

    Knus Joan

    SvarSlet
  4. Hejsa!!!!!!!! Tak for din hilsen og sikke en fin blog, og nogle dejlige billeder. Vores radiator skjuler har min kære mand selv lavet,så jeg ved ikke hvor man kan købe dem. Ha en dejlig dag Knus Betina

    SvarSlet