fredag den 12. marts 2010

A Passion for Gardening - Claus Dalby

From: Claus Dalby - Klematis

Nogle af de fantastiske bøger fra Claus Dalby og hans eget forlag, Klematis. Et væld af smukke fotos! En passion for blomster, planter og haver! Hans nye haveblog er åbnet i dag. Se linket til højre på mit site...

Some of the amazing books from Claus Dalby and his own publishing company, Klematis. A lot of beautiful photos! A passion for flowers, plants and gardening! His new garden blog opened today. Find the link to the right...

Go' fornøjelse/Enjoy

JOAN

1 kommentar:

  1. Hej Joan, og tillykke med din nye blog. Jeg er glad for at du lige skrev om den i den sidste nyhedsmail jeg har fået i dag. :)

    Jeg følger med fremover og glæder mig til masser af inspiration og smukke billeder.

    Jeg besøgte din gårdbutik for et par år siden, da jeg var på en lille bilferie i Jylland. Dengang fik jeg den fineste betjening og nogle dejlige varer med hjem. Tak for det

    Pøj pøj med det fremover
    Venlig hilsen
    Henriette Hald :)

    SvarSlet